torsdag 16 april 2009

Humörhöjare


Nu är jag duktig och tvättar ett berg av smutsiga sängkläder och kläder. På samma gång är jag svinigt lat och städar inte alls upp i oredan som jag skapat den gågna veckan. Istället glädjer jag mig på facebook åt mina vänners förlovning och skapar spellistor på Spotify.


Jag älskar ju Spotify och tackar än en gång Lillan för min invite. MEN! Jag upptäckte samtidigt som min kollega Thomas att Beastie Boys låtar är censurerade! What the fuck liksom! Ingen festspellista utan dem! Men den censurerade skiten är fett dålig (ok, beastie blir aldrig dåliga, men va fan, it ain't the same...). Det blir ju helt tyst ibland.


Aja, annars är jag glad. Min morgonspellista är grym. Miss Lis' version av Good Morning, Rufus Wainwrights liveversion av Get Happy, The Motorhomes Into the Night och Sigge Fursts Bullfest är omedelbara humörhöjare. Rekommenderas starkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar