lördag 11 april 2009

Norrortsrebellerna

Hon köpte byxorna! Hon som ska till Afghanistan! Det där ass-tricket funkar fanimej jämt. Jävligt cool brud faktiskt. Får en att undra vad man själv håller på med där man går och lallar. Hon jobbar bokstavligen med att få en rättvisare och mer human tillvaro för andra människor....

Nu är det iaf dags för Vallentuna, och det ska bli sjukt nice. Jag älskar den här staden idag. Allt och alla är soliga och trevliga.

Här kommer några rader ur en rap om Norrort som två brudar i klassen över mig på gymnasiet gjorde. De var fett gangsta och kallade sig Annee G och Veddy K...

"Vi är Norrortsrebellerna,

sug på karamellerna,

vi tar oss hårt fram,

känner ingen skam,

Yo, one two three

now you betta follow me

cause Eye n I take us to a real party"

Jag lovar att framföra den här live för alla som önskar... Den har på nåt sätt bitit sig fast i minnet. En riktig hit skulle man kunna säga ;)

2 kommentarer:

  1. Aaaaaaaaaah!! Jag minns den!! Hahaha! Skumt när hjärnan lagrar sånt man minst trodde den skulle bry sig om att spara...
    ;D

    SvaraRadera
  2. hehe, jag tänkte faktiskt fråga dig om inte du också mindes den... de giggade ju typ 20 gånger om året på skolan :) Bra att du minns den, då kan vi sjunga den tillsammans nån dag, med stämmorna.

    SvaraRadera