onsdag 22 april 2009

En hemlig låda

Jag har städat i min "jag vet inte var den här ska ligga så den får ligga här-låda". Det var jätteintressant...










Bland diverse sladdar och en massa spik fann jag:
  • 5par ganska fula solglasögon
  • ett brandalarm som jag rev ner en gång i raseri
  • en fjädermask och massa gamla biljetter och kort
  • ett kärleksbrev som en kille vid bordet bredvid skrev till mig en sen natt på Carmen
  • ballonger och min guldmedalj från tjejmilen (ja, alla fick en)
  • såpbubbelburken från min kusin Julias bröllop
  • en till fjädermask, en ful väckarklocka från Benetton och en badmössa i sött etui


Jaha. Nu har jag välkomnat er in i mina hemligaste rum. Vad ska jag nu gömma i lådan?

2 kommentarer:

  1. Hahaha!
    Mig kanske? Det låter som om jag skulle få plats...

    SvaraRadera
  2. Ja! Men bara om du lovar att ha på dig nån av fjädermaskerna! Du är så välkommen så ner i min lilla låda :)

    SvaraRadera