måndag 6 april 2009

Uppe med...

alltså jag har faktiskt inte vaknat av en tupp sen jag bodde i Vallentuna då min granne, tillika bästa vän, Erika hade en. Då hände det ibland att jag också väcktes av fasanhannen som bodde på vår tomt. Men det var ju på "landet" (som Stockholmarna kallar det) och ganska längesen nu.

Nu borde det väl heta nåt annat? Typ: Uppe med hanverkarn! Det är väl de som vaknar tidigast och för oväsen now a days?

Vaknade av killen som ska renovera vår husfasad mot gatan. Det gjorde inget. Det kommer bli fint det där. Nu har jag tagit vårens första springrunda utomhus. God damnit vad jobbigt det var, men nu ska det bli godare än vanligt med frulle och det är dessutom SOL!

Lillan är hemma också som en fet bonus!

1 kommentar:

  1. Jag blir alltid så glad av dig och din blogg, fantastiska kvinna!
    I here you, sister. Jag höll på att ta livet av mig själv häromdagen när vårens första springtur gick av stapeln. Herreguuuud. Hur dålig kondis kan man ha egentligen?? Jag trodde på riktigt att jag skulle dö. Men nu är det bara att köra på, snart känns stegen lättare..
    Njut av solen i sthlm, jag njuter för fullt av det underbara vädret i Dalarna. PUSS PUSS!

    SvaraRadera