onsdag 1 april 2009

Några bra nyheter

Det har varit en dag full av bra nyheter... Om det visar sig att nån skämtar med mig aprilo kommer jag att va jävligt sur.
  • Jag har fått en riktigt jäkla jätteskön snubbe som hyresgäst till min lya i sommar. Han är dessutom en grym musiker... nu kommer jag ju inte få ta del av det eftersom jag inte ska bo här, men ändå...
  • Jag ska få bo i en supernice lägenhet med finfina personer i Vimmerby i sommar.
  • Min pappas tjej har fått ett roligt och bra jobb. Hon är från Latinamerika och det är inte förrän jag har sett det på så nära håll som jag förstår vilket helvete det är att söka jobb som invandrare i det här landet. Nu blev jag glad å Sveriges vägnar.
  • Bögar och flator får nu gifta sig i vårt land! Året 2009 kommer våra barnbarn läsa om i nutidshistorien om några år.

Ok.. det var ju inte MASSA bra nyheter... men några iaf. Nu ska jag äta broccoli och svamppaj som jag precis har bakat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar