torsdag 23 april 2009

Smärrrta

Aaaaaaj. Min träningsvärk är nästintill olidlig... Men när jag har ont brukar jag tänka på den här killen:
han har nog ännu ondare.


Jag skulle inte legat och dragit mig till kl 10 men min kropp värker så mycket att jag inte kom upp. Lite välkomnad tillbaka är den ändå, träningsvärken.

Igår såg jag min kära vän Tess Mellberg som sjöng och spelade fint på Bara Vi. Emmeli, Charlie, Marcus och Isa hängde på och det var supermys att få träffa dem allihop på en gång igen.

Många av de trevliga människorna från förra veckans spelning var också där. Typiskt att man ska träffa massa nya härliga och coola finisar precis när man ska flytta.

Idag skiner solen. Jag ska jobba. Men inte än. Först ska jag ta min värkande lekamen på en promenad och äta matsäck på en brygga.

Ps. Min kortare hälft Hannah får reda på om hon är vidare till fjärde i Malmö om några timmar. Håll tummarna nu för tusan (Smart att skriva att hon är min hälft va?? Det betyder ju att jag också är med i gamet!)!

2 kommentarer:

  1. Å fy f***********n vilken äcklig bild!!
    Å ändå så klockren på något sätt eftersom jag hatar alla tjurplågarprylar de sysslar med...

    SvaraRadera
  2. Haha, jag vet. Så sjukt äcklig. Hittade den för nåt år sen och kollar på den ibland bara för att förfäras. Helt rätt åt idioten. Hetsar man ett djur sådär så får man skylla sig själv.

    SvaraRadera