måndag 13 april 2009

The bitch is back

Hemkommen. Gick bättre än jag trodde, men träningen har verkligen kommit i andra hand de senaste veckorna... I första hand har typ, fika, facebook, vänner och solsken kommit. Med start ikväll ska jag bättra mig!

Jag gillar inte att vara rädd. Det har jag skrivit om förut. Jag var inte så rädd nu. Och när jag blev det blev jag mest arg. Jag sprang med nycklarna i handen hela tiden och varje gång jag fick möte av nån läskig gick jag blixtsnabbt igenom allt jag någonsin lärt mig om att slåss i bakhuvudet (det är inte så mycket, men jag gör det ändå).

Gör alla så? Eller är jag en ovanligt aggressiv brud? Skit samma isf.

Inget hände ju ändå.

Imorgon åker jag kl 06.00 till Värmland för att gå på min farmors bror Kjells begravning. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar