torsdag 23 april 2009

Deprimert

Är på ett fett dåligt och deppigt humör. Trots att det är en sådan fin vårkväll och magnolian står i blom. Vet inte riktigt varför...

Jag är bara sur.

Orkar inte umgås med nån. Men vill egentligen inte vara ensam... Nån som jag tycker om skulle kunna sitta i samma rum och så kunde vi sköta oss själva. Det skulle räcka. Eller så kunde jag gå promenad i tystnad med någon som det känns helt ok att gå tyst bredvid.

Suck.

Fett depp.

Jag saknar min syrra.

Som tur är spelar Bajen ikväll och på gatan utanför mitt fönster är det lite livat. Bor just ovanför ett av klackens äldsta och mest legendariska tillhåll så sådana här kvällar känns det åtminstone som om staden lever.

4 kommentarer:

  1. ehum. kanske blidde dan lite bättre efter slutsignal då?
    :)
    nu vet jag var du bor! typ.

    SvaraRadera
  2. Hoppas dagen idag blir en bättre dag.... puss fina!

    SvaraRadera