tisdag 8 december 2009

Grattis mamma

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är Cool Cats' födelsedag! Hurra hurra hurra!

Jag råkade ju välja den allra bästa mamman när jag skulle välja mamma att komma ut ur. Hon är stark och trygg och rolig och cool och jag älskar dig mamma!
På den här suddiga bilden ser man ändå hur fit hon var när jag låg i magen och ganska snart skulle komma ut.
Här firade vi den bästa av midsomrar med picknick som mamma gjort och sen teater under Eken. Jag var jätteledsen och hade åkt huxflux med ångest från Vimmerby och en stor midsommarfest där, men vem ställer upp och tröstar och gör det till en oförglömlig dag om inte mamma!

Här dansar vackra mamma med Jakob Valentin på Julia och Jens underbara bröllop. Japp, she's also a darn good dancer!

2 kommentarer:

  1. en ljuvlig mamma. håller med. som tusan. heja kicki!!!
    lena-carin

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Lena-Carin,vad gullig du är! Jag känner på mig att du själv är en alldeles underbar mamma. Tack Josefin för en supertrevlig kväll! Är nu lyckligen hemma och har skapat en installation som jag kallar "krokig blomma i spikrakt mätglas". Bildbevis saknas dessvärre.
    Cool Cat(ett år äldre and none the wiser)

    SvaraRadera