fredag 18 december 2009

Yes we can

Ok, ok, ok! Är ni redo? Jag är redo!

Idag är jag frisk. Eller så gott som iallafall. Morgonens promenad i strålande sol med gnistrande sol och leende människor gjorde mig gott och nu ska jag orka resten av dagens mödor med energi och glädje.

  • Till exempel ska jag lasera färdig det där bordet. Bilder från detta kommer att bifogas senare.
  • Jag ska försöka hinna till Ikea och handla några av de sista julegåvorna.
  • Badrummet ska städas.
  • Golven ska våttorkas.
  • Julkorten ska skickas (jag veeet, två dagar för sent men fuck that, det är faktiskt tanken som räknas!)
  • Kostym till revyn ska packas
  • Tvätten ska bli ren
  • Räkningarna ska betalas

Kan vi klara av detta Josefin på en ynka dag? YES WE CAN!

Herre min je. Jag blir rörd över min egen amerikanska beslutsamhet och kämparglöd. Om jag var blind, dvärg eller autistisk skulle jag säkert få vara med i Extreme home make-over!

PS. Ni som ej röstat på vad ni önskar er i julklapp här till höger, just do it! Det är lätt som en plätt och målet är minst 50 röster innan röstningen är slut om 2 DAGAR BARA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar