fredag 25 december 2009

Joyeaux Noël


Såhär såg vi ut, jag och mina syskon, en jul för längesen. Ganska söta, ganska obehagliga och ganska för mycket av allt. Lackskor alltså. Det har man för sällan nu mer.
I år har julafton inkluderat:
  • Otroligt mys
  • Strumpklappöppning i soffan
  • Kramar
  • Massor och åter massor av mat
  • Choklad
  • Apelsinklibbiga fingrar
  • Rimstuga
  • Vegetarianism x 2
  • En kärlek
  • Promenad i snö och solsken
  • Hemlagad knäck
  • Midnatssmässa
  • Kompismys
  • Julklappsöppning
  • Kalle
  • Lisbeth
  • Karl-Bertil
  • Kalla fötter under täcket
  • Impro-rim
  • Kärlek och mera kärlek

Nu är det andra dagen på julen och nu ska vi först till farmor och sen till pappa och imorgon till Malmö.

3 kommentarer:

  1. Guuuu så söta!! Inte alls obehagliga. Jag hade också lackskor:) & blå sammetsskor & framförallt kalasbyxor!
    Låter som en helt perfekt jul!
    Puss på dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att ni var (0ch är) otroligt söta och att det inte var ett dugg obehagligt.....hoppas jag i alla fall!
    MamboKing

    SvaraRadera
  3. söta lilla josefiin! (och stora)

    SvaraRadera