måndag 14 december 2009

Good day

Idag är en så rolig dag. Jag är på så bra humör och jag vet inte riktigt varför. Hade inte tänkt jobba idag men när de ringde kunde jag inte säga nej. Och det var nog bra. Trots att jag är så himla snorig. Jag var på avdelningen för lite större barn idag och det var väldigt roligt. De är så söta och roliga att man skrattar hela tiden. Ett tag var jag clown och det blev väldans poppis. En av pojkarna började nästan gråta för att clownen inte kom tillbaka när hans mamma kom för han ville så gärna visa henne... Men nä, där kände jag att min pinsamhetsgräns gick.

Nu har jag handlat lite hudkrämer, lite julklappar och lite rågbröd. Imorgon och i övermorgon ska jag jobba heldagar från och med 8 så nu ska jag hem till Lillan och Charlie och dricka lite glögg så att jag orkar.

Var på mitt gamla jobb idag och sa hej till de fina flickorna som jobbar där. Då fick jag en present av min kära vän och f.d. kollega Jonia kolla va snygg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar