söndag 20 december 2009

Fjärde advent

Lördagarna är verkligen inte min starka bloggdag. Men nu är det söndag. Dessutom är det ju fjärde advent idag. Jag och Alexandra gjorde mysfrukost med smoothie, smörgåsar och pepparmintte. Nu är vi på skolan och repar för fullt för andra dagen i rad. Idag är det första genomdrag. Desutom andra reptillfället med hela orkestern, så det är lite kaosigt. Tycker ändå att det går riktigt bra för oss och ser fram emot premiären.



Ute snöar det som aldrig förr och jag är så himla glad att det för en gångs skull blir en ordentligt vit jul. Särskilt nu när Robert ska fira jul hemma hos oss. Han kommer ikväll och sen har vi flera lediga dagar på raken tillsammans. Känns som en ofattbar lyx.



Nu ska vi repa lite sång och dans med musikerna. Glad fjärde advent allihop!

1 kommentar:

  1. glad fjärde adveeent!!
    snart ses vi ju. vill du att ja ska sova hos dig när jag är hemma eller ska jag sova hos pappsen om du o robert vill ha lite chill?
    LÄNGTAR TILL JULAFTOOOON!!

    SvaraRadera