onsdag 9 december 2009

Tips tips tips

Men herregud! Jag har skrivit 500 inlägg! Ojojoj så skojsigt!

Just nu kollar jag mitt favvoprogram och äter edame-bönor och dricker, hör och häpna, julmust. Jag dricker aldrig läsk. Är inte så förtjust i det, men igår blev det cola och idag julmust... Undrar just vad Anna Skipper skulle säga. Den här sjukdomen har haft en konstig inverkan på min aptit. Jag är liksom inte sugen på nåt. Hungrig men inte sugen. Brukar vara helt tvärtom.

Hursomhelst har jag köpt fyra julklappar idag och träffat Lillan och Keba för en kort middagsdejt. Hur mys som helst.

En av de bästa sakerna med idag var dock en sak jag kan dela med mig av. För er som kan spela musik i mobilen ska ni smsa MAGNUS till 72246. Ladda hem en fantastisk sång av en fantastisk sångare genom att klicka på länken. Ni kommer INTE ångra er! Och det bästa är att det är gratis!

1 kommentar:

  1. ja den är fin tycker jag med och Arne Domnerus version (som spelas i filmen!) är inte så dum den heller! vad tyckte du om Jonas novell då? Rather depressing I thought.... Då blir man gladare av att titta på So You Think You Can Dance!! Ernst tavla har jag som bakgrund i mobilen så jag säger bara "Tack snälla SLomten!"

    DaddyO

    SvaraRadera