lördag 12 december 2009

Nonsens

Hej. Förlåt att jag suger som bloggerska. Eller förlåt och förlåt. Det är ju min jäkla blogg, jag behöver ju bara svara inför mig själv. Dock tycker jag att det är tråkigt att jag tappat motivationen lite. Har liksom inget att säga.

Här kommer alltså några rader nonsens:

Idag har vi repat från 10-19 med vår andra regissör Nicholas. Det var väldigt roligt men jag var lite ur fas och presterade inte så mycket som jag hade önskat. Men det gör jag ju å andra sidan aldrig, så överlag var det en mycket rolig och effektiv repdag.

Sen jag kom hem har jag verkligen inte gjort många knop. Blev så sjukt trött och är fortfarande inte riktigt frisk. Känns som att den här förkylningen med halsont inte kommer ge sig så länge jag jobbar på dagis. Drygt.

Anywho, här ligger jag i soffan och lyssnar på min spotify-jullista och bannar mig själv för att jag är så smart när jag handlar och inte kommer hem med nåt godis. Dumma mig. Jag ska aldrig tänka så puckat igen.

Förutom min förkylning har jag fåt tre giganto-finnar mitt i fejjan. Vet inte riktigt om det är pga mitt gamla äckelsmink, mina p-piller eller bara ett av hudens sju ålderstecken som de tjatar om i massa reklamer men som man aldrig får veta vilka de är...

Jag saknar min kärlek så att det gör ont i hela kroppen. Konstig vecka detta har varit. Är glad att den tar slut imorgon. Glad Lucia!

1 kommentar:

  1. Glad Lucia på dig mitt lilla julnystan, men jag måste ändå förebrå dig lite angående din spotifyjulplaylist. Även om du skippat Wham, Triad, Adolphsson och Falk, ja t.o.m. Band Aid (!) så är väl det största sveket att du uteslutit julens vackraste tradition genom tiderna:
    spotify:track:2wTtxaXqjhYZLa4HRQz8GG

    SvaraRadera