måndag 7 december 2009

Däck the bed with bows of snooooor

God morgon trogna bloggföljare och ni andra. Idag har jag fått tacka nej till jobb eftersom mina luftvägar blockerats av en seg gulaktig massa kallad snor och otrevliga små mini-byggare-Bobs sandpapprar och hyvlar i mitt svalj. Mastodontveckan som var blev mitt fall. Pinsamt, eftersom det i mitt förra liv (som chef och ständigt på väg) hade räknats som den lugnaste av veckor, men å andra sidan är ju ett nytt jobb alltid ansträngande precis i början.

Nu ligger jag i sängen och undrar hur jag ska somna utan att luta huvudet för långt bakåt och därmed få en frukost på sängen serverad av min egen näsa. Fyyyy vad äckligt!

Det bästa med att vakna nu för tiden är dock att jag får öppna en ny lucka i min fantastiska present-kalender! Tack igen underbara kusin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar