söndag 6 december 2009

Giv mig sömn

Sitter på Sjöstadsskolan och har en liten liten paus i repetitionerna. Jag är trött som aldrig förr. Den här veckan har verkligen varit rolig men också mer ansträngande än jag varit van vid den senaste tiden. Imorgon hoppas jag på att få sova ut lite. Skulle kunna somna stående just nu, det gjorde jag i princip igår.

Nu har vi just spelat in en grej i studion och ska strax repa lite sång. Tyvärr har jag glömt min mobil hemma och känner mig helt handikappad. Kan inte blogga från mobilen. Inte skicka sms. Inte kolla vad klockan är. Inte ta emot samtal och inte ta kort. Bajsskit. Om ni vill nå mig så får ni vänta till kl 19.30.

När jag kommer hem ska jag lägga över lite bilder från helgen så ni slipper ett sånt här bildlöst tråkigt inlägg till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar