tisdag 1 december 2009

Hurra för Marc in the park


Idag behöver vi inte alls vara såhär seriösa för idag fyller min finaste fina vän Marcus år! Tjohooo och grattis tusen gånger om! Jag saknar dig eftersom du jobbar så mycket. Få människor kan få mig att skratta som du! Många frågar mig var och hur jag hittat alla hysteriskt roliga youtube-klipp jag brukar dela med mig av. The answer is: Marcus! Han har sett alla roliga youtubeklipp i världen. Och ändå är han ingen nörd! Det är coolhet i ett nötskal mina vänner. Det är Marcus Englesson

3 kommentarer:

  1. men då... nu blev ja alldeles generad. Tack för alla fina ord, finaste!!! Miss you! Nu får vi ta och ses tycker jag... Massa kram från youtube-kungen M (Här var tanken att jag skulle kopiera en youtubeadress som lixom slog alla rekord men jag har just jobbat en härlig 19 timmars dag så hjärnan kan tyvärr inte sålla... de va ju det där med att jobba asså...)

    SvaraRadera
  2. Å lägg ner de där jäkla "Marc in the Park"!!! I hate it i tell you! HATE IT!!!

    SvaraRadera
  3. Äsch, you'll learn to love it, just like your mama had to learn to love you! Moooaaahahahahahaha!

    SvaraRadera