onsdag 9 december 2009

Födelsedagsmiddag

Igår fyllde som sagt min söta mamma år och trots att jag legat och snörvlat hela dagen kändes det väldigt motiverat att träffa mamma för en mysig födelsedagsmiddag. Vi träffades på en thai-restaurang på Odenplan och åt samma underbara thai-rätt med jätteräkor, cashewnötter, grönsaker och ris. För mig blev det vatten, kan jang, ipren och coca-cola till det. Sen blev det ju efterrätt!


Jag åt mangoglass. Mango och glass liksom - two favourites combined!
Söta mamma åt kokosglass.
Den var svingod (jag smakade lite)
Vi åt upp alltihopa.
Såhär såg toaletten ut på restaurangen. Kändes lite som att kissa i ett akvarium.
När jag kom hem i lagom tid kände jag att jag var på bättringsvägen. Lite soffmys hann jag med också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar