måndag 9 mars 2009

Veckans top 5, vecka 10

  • Mamma och pappa. De är så kloka och fina och stöttande och bra. Dessutom är de jävligt bra på att laga mat båda två, det har jag fått glädje av två dagar den här veckan. Det här med föräldrar är good shit.
  • Andreas födelsedagsfirande. Roligt roligt.
  • Att min bolåneränta har sänkts som i ett trollslag med mer än HÄLFTEN!
  • Boken Innan jag dör av Jenny Downham. Har grinat minst en gång varje dag men på ett bra sätt. Nu är den slut. Nån som vill låna?
  • Att ha kommit igång med träningen.

Bubblare: Jag har upptäckt att min granne vägg i vägg är väldigt trevlig och söt.

Dislike of the week.

  • Att va stel i rygg och nacke. Det gör ooont.
  • Att Robert Noack och Sarah Holmdahl inte bor i Stockholm
  • Att jag inte är grym på Lindy Hop
  • Att det verkar ha blivit nån slags hot spot för längare på andra sidan gatan där jag bor. Läskigt.

2 kommentarer:

  1. ja, grannen som flyttade in när jag flyttade ut? han är astrevlig ju! gå över o låna socker! eller kanske nåt mer excentriskt som fångar hans intresse, citrongräs eller fiskleverolja kanske!

    sen skrev du langare med ä.

    SvaraRadera
  2. Hmm... ja, fiskleverolja will probably do the trick...

    Jag såg att jag skrev langare med ä... men jag kommer låtsas att det är söderslang. ok?

    SvaraRadera