måndag 30 mars 2009

Så synd så synd


Usch, jag är helt labil och vill bara grina hela tiden. Samma sak varje gång "that time of the month". Nu kan det ju tilläggas att jag inte kunnat äta mer än ett päron sen igår, eftersom magen fortfarande inte vill ta emot nåt. När jag nyss kom hem från jobbet hoppades jag på en tvättid för att slippa göra det imorgon på min lediga dag, men det var uppbokat.

Nu har jag bara varit ledsen och grinat över problem som vanliga dagar ter sig ytterst fjuttiga och betydelselösa, typ: Att jag är så sjukt fattig, att jag inte har nån som klappar, pussar på och tar hand om mig när jag är så ynklig, att det har blivit dammigt igen på golvet, att min karriär inte går som jag vill, att jag inte ens försöker göra nåt åt min karriär eller åt nån av ovanstående saker när jag tänker efter... att min kamera blev snodd förut, att jag inte har nån choklad hemma, och att mitt enda äpple är kantstött.

Ja, fy fasiken va synd det är om mig... Mest synd i världen nästan!

*blev dock lite gladare och mäkta stolt när jag kollade videon på lillasyster (länkad på fotot på henne) igen och såg så många som kommenterat hur bra och fin hon är, saknish!*

4 kommentarer:

  1. Åh jag vet preciiis hur du känner dig..! Massa sympatikramar från en som också har en tendens att ynka ihop då och då ;)

    SvaraRadera
  2. meh snuttebullsjossi! va? inge hänga läppi, nu? kolla lite mia och klara på webb-tv, vetja! eller en gång till på miiiig hehee! (fast nu har ju nån också skrivit "you suck" som kommentar. tar lite udden av det hela känner jag.) hursomhaver saknar jag dig tillbaka, vill megamysa o va me dig när du är sådär söt o busig som bara du kan va o oxå när du är sådär ynklig o mensig som du är ibland så kan ja koka te o trolla fram en superhäftig DVD åt dig. pusla på nosla!

    SvaraRadera
  3. Åh lilla Beckisnäcks! Jag vill också mysa med dig! Och att nån skrivit you suck hör liksom till... det har nån skrivit på varenda jäkla video som ligger på youtube och som massa människor kollat på. Den lilla patetiska personen har nog inte ens hört deerhoof.

    Tack annika för sympatikramarna :)

    SvaraRadera
  4. Plutt. Pms, hormoner & mens är skit. Men du är fantastisk. Puss!

    SvaraRadera