torsdag 26 mars 2009

Utnyttjandet av en stackars gräsänkling

Andreas kan man lita på. Eftersom det var våffeldagen igår och ingen av oss hade ett järn i ägo åkte han helt sonika till Rusta och köpte ett! Både schweinigt god middag och schweinigt mumsiga våfflor blev jag bjuden på. Det är roligt att Andreas är gräsänkling då och då så att andra än Nicole får njuta hans matlagningskonster.

Om ni själva ska göra våfflor och har letat upp receptet på ICA's recept på nätet kan jag rekommendera att läsa kommentarerna under först. Oväntat att den första börjar med WHAT THE FUCK! Man tycker ju att ICA ska va sådär helylle...

Nä, nu sökte jag på det receptet igen för att länka, men de har tagit bort det. Tur var väl det, för måttsatserna var lite tokiga...

3 kommentarer:

  1. hehe. klart att jag fixade personliga verifieringsord! och ja..det är klart vi ska gå på sunkhak!

    kram olga

    SvaraRadera
  2. vad betyder gräsänkling?

    SvaraRadera
  3. Jo, mitt lilla hjärta det brukar man kallas om ens partner är out of town och man är ensam hemma.

    SvaraRadera