lördag 7 mars 2009

Pappakväll

Det blev en jäkligt bra dag. Jobbet flöt på som aldrig förr, trots att dammsugarn va trasig när jag kom till jobbet med nyplattat hår och min second-handklänning. Ingen match för en nybliven rekord-tagare i morgonpigghet! Tejpade dammsugarslangen lite MacGyver-aktigt och det gick... an... iallafall. Well well...

Efter jobbet cyklade jag hem till papps, som bjöd på jättegod middag och många, stora glas underbart rödvin. Det var väldigt längesen vi sågs på riktigt och det var jätteroligt verkligen. Vi hade mycket att snacka om och många youtube-klipp att dela med oss av. Pappa är nu mer ett stort fan av Beyoncé och har tydligen köpt en dvd (!) med nån av hennes konserter på Wembley... Han är fett avis på mig som ska på konserten i Globen i maj :)

Med en redan proppfull mage kollade vi på Skavlan och sen på Batman på storbild (en häftig upplevelse för mig, som bara har en vanlig tjock-tv med tre brusiga, färgglada ränder överst på skärmen) och åt nötter och färska jordgubbar från Hötorget. Niiice. Nu är jag rätt rödvinslullig och har en mage som putar rätt ut. Imorgon börjar jag kl 9 och ska stå upp i minst åtta timmar och sen ska jag på födelsedagskalajs. Det kommer INTE sättas något rekord imorgon bitti kan jag säga redan nu.

1 kommentar:

  1. äh, hur skulle det se ut... det går ju inte att rekorda varje dag :)

    SvaraRadera