söndag 8 mars 2009

Ojojojoj, mitt lilla huvud (mitt huvud ÄR faktiskt väldigt litet, det är bara för att jag har så mycket hår som det ser stort ut) gör ontontont. Igår fyllde den här vackra pojken år;

och det firades hemma hos honom med fantastiskt god mat och väldigt mycket bål och öl. Det var många trevliga människor där men jag saknade några väldans mycket, och ni vet vilka ni är! Det dansades och partajades riktigt bra i den lilla ettan tills vi slutligen kom iväg till Berns. Där var det gryyhyyym old school hip-hop, massa folk och rolig stämning. Jag var nog ganska glad i hatten redan när vi kom dit för jag köpte inget alls att dricka och det var ju en jäkla tur med tanke på att jag har rätt ont i skallen idag. Men det blev väldigt mycket dans. Dock tappade alla i sällskapet bort varann direkt när vi kom fram. Det var bara jag , Yai-Li, Isa, Marcus och Stephen som körde på på terrassen. Sen kom Josef dit efter ett tag och hans kompis från Älvsbyn. Det var skoj och det var längesen jag var ute och bara fick dansa non stop sådär. Det är ju det roligaste som finns.

Idag blir det en bra dag. Har ring o grattat Becka som fyller år idag och pratat med Daniel ett slag. Nu har solen tittat fram och jag ska bege mig till mina gamla hoods. Stod upp i klackar från 8.30-03.00 igår så nu blir det gympadojjor för de stackars fossingarna och hem till mamma för hemma-rehab. Märkligt det där att jag alltid får cravings efter totala renlevnadsgrejer när jag är bakis... Blir väl kanske långfärdsskridskor på Vallentunasjön eller åtminstone en långpromenad i skogen.

1 kommentar:

  1. Jag har också ont i huvudet idag...oj,oj.
    Jag håller med om det där med dans! Det är bland det bästa som finns. Man blir så glad av det. Vi får se till att skaka lite rumpa tillsammans snart, vi brukar ju va bra på det!!Puss Kram Em

    SvaraRadera