söndag 29 mars 2009

Sunday bloody sunday...

är det bokstavligen för mig! Kan omöjligt ha gått en hel månad sen sist, men ändå har jag varit som en mänsklig version av Niagarafallen idag.

Blev dessutom magsjuk på jobbet och kände att det kanske inte var världens smartaste idé att svälja musslan som smakade lite funky igår... Min glupskhet har inga hämningar! Något jag kanske måste jobba på... frosseri är ju en av dödssynderna om jag inte minns fel?!

Dock måste the show go on även i butiksvärlden och trots att jag med jämna mellanrum trodde jag skulle svimma av illamående, lyckades jag hålla mig på benen ända till stängning men inte mycket längre. Nu har jag spytt så det står härliga till och mår efter det mycket bättre. Som plåster på såren är Mads Mikkelsen på tv i Bondfilmen.

Imorgon är vecka 13 slut. Nu blir det vår.

4 kommentarer:

  1. Usch och fy för att kräkas! stackars dig! Skönt att du mår bättre... puss från isa

    SvaraRadera
  2. Usch, stackars! Kräkas asså...isclopischlo! Hoppas våren kommit nu då, i och med vecka 14:s inträde!=0)

    Stor kram!
    //Thomas

    SvaraRadera
  3. Tack alla fina! Jag hoppas såklart att ni mår bra också!

    SvaraRadera