tisdag 3 mars 2009

Tisdag it is.

Idag var jag uppe så jäkla tidigt och ändå var jag försenad! Kan inte fatta varför jag är så himlans trött hela tiden, men gissar att det är för att jag inte har kontinuitet i träningen längre.

På jobbet var det jag och Lina tillsammans på Götgatan igen. Härligt. Hon och hennes fantastiska lockar gör mig så glad varje gång vi jobbar ihop.
Efter jobbet; direkt iväg till gymmet trots min gigantiska opepp. Tog ut mig totalt på pumpen och sprang en kort bit på min gamle vän löpbandet efteråt, bara för att öva lite flås. Där är det inte riktigt som det har varit än...
Sen jag kom hem har jag kokat soppa på en spik, inspekterat mina blåmärken (som ser ut att läka fint, de har nu antagit en lilagulgrön färg som känns enkla att matcha med vårmodet) duschat, kollat fejjan o sett min dröm-man Mads Mikkelsen på tv, jag skulle fortfarande röka 3 cigg efter varann om det betydde att jag fick komma i närheten av honom. My God what a man.

Nu ska jag äntligen få krypa ner med min pocketbok under täcket. Imorgon SKA jag komma upp i tid.

OBS! Alla har ju redan uppmärksammat det, men jag vill inte vara sämre. Igår vann min bäste vän Marcus Englesson en Guldmask! Han är fanimej helt fantastisk på alla sätt! Grattis sweety! Vi firar dig på lördag tillsammans med Andreas!
Nattinatt!

1 kommentar:

  1. Jag är ledig på lördag, did you hera me? JAG är ledig på en LÖRDAG! tjoho, får man henka, är det party?!
    Pösspöss!

    SvaraRadera