fredag 6 mars 2009

Rekord

Idag är det den sjätte mars och IDAG kom jag upp i tid. Trots att jag bara sovit sex timmar gick jag upp direkt när klockan ringde. Nu har jag redan hunnit duscha och skrubba mig, sätta på tevatten och min fina second-hand klänning från Paris OCH har tid att sitta framför datorn och stirra lite. Detta, mina vänner, är något slags rekord. Jag har alltid av naturen varit väldigt morgonpigg: de dagar jag inte måste gå upp det vill säga. Nu hinner jag äta mastodontfrukost i lugn och ro och kanske hinner jag till och med platta håret lite...
Hoppas det här blir en härlig dag.

2 kommentarer:

  1. Vilken start på dagen! Det här kommer att bli en härlig dag för fröken Reinhard, det hör jag det. Ha en underbar rekordfredag! Kramar i mängder.

    SvaraRadera
  2. åh va mys o din fina klänning o allt! blev det en bra dag? jag har haft en seeeg dag, fet huvudvärk, jobbat i 9 timmar, inte fått prata så mkt med charly.. men christinas syrra lagar mat till oss nu hehehe :)

    SvaraRadera