tisdag 10 mars 2009

Störigt värre

Idag är det tisdag och än så länge suger allt med tisdagen i fråga:
  1. Det har börjat snöa igen. Kall blöt, grå och äcklig snö ramlar ner i nacken, i ögonen, letar sig in genom skosulorna (trots att jag har snowjoggers) och gör alla på ett otrevligt och i vissa fall fittigt humör.
  2. Jag har inte sovit ordentligt på flera dagar och kom inte upp ur sängen i morse.
  3. Det fanns ingen konditionsklass ikväll på söder så jag ska pumpa igen och är fett opepp.
  4. Trots att jag slutar 18 måste jag tillbaka till jobbet efter gymmet för att stänga eftersom hon som är schemalagd aldrig stängt förut. Bra jobbat schemaläggarn (ok, jag vet att jag är lite orättvis nu men det får man faktiskt va ibland och jag finner mig fan i allt annars!).
  5. Nu är min lunch slut.

2 kommentarer:

  1. Tja du, vet inte vad du hade tyckt om mitt väder just nu... Visserligen inte ett moln på himmelen men ner till -50 i vinden... =) Välj du.. =)

    SvaraRadera
  2. Hmm... ok... det verkarju rätt jobbigt också... Men du har ju å andra sidan möjlighet att de flesta veckor åka sjukt bra brädåkning i champagnepuder...! Du får jobba hårdare för att sno åt dig empatikakan idag!



    Men ok! -50 är ju rätt galet. Du kan få en fjärdedel.

    SvaraRadera