lördag 21 mars 2009

Den lilla blir större

Jag fattar inte att jag är uppe kl 07.00! Ska jobba idag igen. Varför är det så att man alltid behöver semester efter semestern? Har blivit förkyld och har ont lite överallt. Vurpade i ett hopp igår på SISTA åket och slog i skallen rätt rejält. Så jäkla typiskt. Trodde på hjärnskakning först men idag känns det lugnt, förutom mörbultningen då.
Undrar lite var min föreställning om att jag hade städat jättefint innan jag åkte kommer ifrån...? Kanske blev hjärnan lite omruskad ändå.. Det får iaf bli ett senare projekt för idag är det en SUPERVIKTIG dag!
Idag fyller den här flickan 27år (på kortet gör hon lite utomhusdans)!


Hon är alltså bara barnet men det ska ändå firas rejääääält! Hoppas du får en fantastisk dag mitt hjärta och så ses vi ikväll! Älskar dig. PÖSS

1 kommentar:

  1. Tack!!:)
    Mysigt igår, tack för det! & hoppas huvudet mår bättre.
    Älskar dig med!

    SvaraRadera