lördag 21 mars 2009

Hjärnskakning schmäärnskakning

Hmm, nån hjärnskakning var det nog inte iaf. Har visserligen varit rätt vimsig och haft lite ont i huvudet under dagen men det kan lika gärna bero på att jag är van att andas in den friska fjälluften och inte den avgasstinna torra på Götgatan. Nu är jag hursomhelst på ett strålande humör.

Detta beror dels på att jag fick många roliga besök idag i butiken av bl.a min moster och min kusin Sara från Umeå, Daniel från Gbg och av Gurra från... ehh... lite längre ner på gatan. Dels för att jag nu ska iväg och fira Lillan och dels för att jag har fått en rolig krönika skriven om mig av Andreas på den coola butiken Grandpas' blogg. Känns oerhört smickrande. Att den nu handlar om en, för mig, mycket pinsam händelse, väljer jag att inte låtsas om.

Jaja, nu är det dags för fölsedagskalajs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar