tisdag 24 mars 2009

Fönsterputs i tyll



Ok... Jag somnade på soffan igår i smink, linser, kläder och med oborstade tänder. Fett äckligt. Därför måste jag kompensera det idag med att göra nyttiga och bra saker. Tyvärr kändes peppen att göra detta rätt avlägsen eftersom jag fortfarande är förkyld och jävlig. Tur var det då att jag hittade min fina tyllunderkjol på vinden när jag ställde upp skidorna där alldeles nyss. Med en tyllkjol blir allt så mycket roligare. Trots att man ser ut som ett härke med gårdagens smink och en förkylningsnos så kan man ändå få lite energi till att packa ur sin Trysilväska, diska gårdagens disk OCH till och med tvätta fönstrena! Nu jävlar.


Om jag inte blir iförd tvångströja efter att mina grannar över gatan ringt hispan så återkomer jag med detaljer om resultatet.

4 kommentarer:

  1. Med så mycket överskott så kan du få tvätta min fönster oxå...

    SvaraRadera
  2. skaffa en egen tyllkjol så fixar du det själv ska du se./J

    SvaraRadera
  3. ja ditt jävla härke dra en pappkasse över huvet så man slipper se dig, tack!

    SvaraRadera
  4. du är bara avundsjuk för att du inte har nån trysilväska att packa ur! Pilutta dig!

    SvaraRadera