måndag 31 maj 2010

Mest dåligt men lite bra

Usch. Jag är SKITDÅLIG.

Imorse hade jag det trevligt på promenad runt Årsta men efter det har jag inte uträttat ett enda ting. Jag skäms.


Jag borde verkligen städa upp alla dessa kvarvarande konstiga grejer som jag har använt färdigt sedan min målerisession och alla kläder. Och alla papper. Och allt annat. Och tvätta fönstrerna borde jag göra... Om jag kommer ihåg rätt så var det ganska exakt ett år sedan jag tvättade fönstrena i min tyllkjol... Det kanske är ett hett tips för att det ska bli av..?


Lata dagar är härliga om man har varit sjukt aktiv innan. Men det har jag verkligen inte. Kom igen nu!


MEN! En fantastisk sak som jag egentligen fick reda på igår men då inte fick yppa är att Zirkus Hanz är i FINAL i Tv4s Talang 2010! Kan ni fatta! Det är så otroligt coolt och roligt! De kommer rocka röv och på fredag behöver de ALLT support de kan få! Så ring och rösta då vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar