onsdag 5 maj 2010

Uppdatering från Malmeeööö

Åh, det är härligt att vara i Malmö.



I förrgår fick jag umgås med Malin Molin och vi gick vår vanliga runda på Myrornas och Humana Second Hand. Jag köpte en pocketbok och en Alfonsbok som jag inte har läst, och inte ens sett! Alfons flyger! När skrevs den liksom? Jag blev lika delar upprörd över att jag aldrig hört talas om den som jag blev glad att jag nu fick lägga vantarna på den för ynka 15kr.

Efter en middag på Indian Curry där Malin försökte hitta en maträtt utan curry (!) gick vi på våra fina pojkvänners redovisning av Löven i Vallombrosa på Teaterhögskolan. Som tur var va både Sven och Robert jävligt bra och klassen överag imponerade stort. Sällan Norén är så underhållande som de lyckades med.

Sen blev det öl på ölcaféet med en hel maffia av trevligt folk.

Igår tog jag igen mestadelen av min sedan många veckor förlorade sömn. Trots att det var löjligt soligt fick jag inte ens dåigt samvete. Robert gick i skolan hela dagen och Miss Malin hade åkt tillbaka till Götet, så jag fick klara mig på egen hand i staden och det var härligt.

Det enda jag gjorde egentligen var att gå till stan och köra hårdträning på Sats och sen gå hem och äta mat i solen på balkongen och sen gå och köpa en shorts-dress på H&M. Egentligen skulle jag gått på ståupp-klubben Oslipat men det orkade jag inte. Istället blev det middag hemma och sen mys i soffan med Hanna.

Ok, va oerhört intressant med en djupanalys av mina två senaste dygn i Malmö. Nu ska jag bli lite bättre på att uppdatera under dagen... Ikväll kommer Yai-Li och det ska bli skoj. Då är vi fullt hus i kollektivet. Tre brudar samtidigt på besök kan bara bli bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar