tisdag 1 juni 2010

Vad menar jag?



Igår tänkte jag tydligen skriva ett inlägg till den här bilden som började såhär:

"Mina vader har gett upp, me..."

Jag har ingen aning om vad jag menade med det och har verkligen ingen aning om vad det har med bilden att göra. Innan jag skrivit längre hade jag somnat med mobilen i hand.

Det blev ju ingen stor uträttardag igår men jag tvättade iaf fönstren i ett rum. Det tar typ en halvtimme om man ska få det riktigt fint, och då är jag ändå ganska snabb. 24 rutor går det på ett fönster! Och nej, jag bor inte i ett slott med panoramafönster, däremot är de dubbla och man måste alltså öppna dem och tvätta både utsida och insida. Takes forever I tell you!

Snart ska köksfönstren bli lika fina, men inte idag. Igår blev det en sådan magisk kväll och när jag äntligen tog mig ut för att gå en liten promenad och köa lösgodis så kunde jag inte sluta gå. Det blev en sväng till Skeppsholmen därdet blev en springrunda och sen hem igen. Kanske världens kortaste springrunda men ändock en fysisk aktivitet! Tyvärr blev ju då dammsugningen och omhändertagandet av mina kläder lidande, men det kan jag ju alltid göra.... imorgon.

För nu, nu ska jag till min fina kusin i Uppsala som ska bli mamma om fyra dagar enligt beräkningarna... FANTASTICO, SPLENDIDO, HONOM SKA VI HA... Ok, det där sista blev fel, men ni fattar ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar