måndag 10 maj 2010

Vad hände sen?

Uppdatering.
  • Tågresan gick bra. Men segt var det. Dock betalade jag bara 51 kronor och det får man ju kalla ett schysst pris. Jag ser det som en återbetalning från SJ som så många gånger tömt min plånbok på hela dess innehåll.
  • Jag fick ett telefonsamtal av käre programledare Wester när jag satt på tåget och det var väldigt roligt. Då saknade jag cirkusen lite...
  • Apropå cirkus så gick världens bästa zirkus Hanz vidare ikväll i Talang i tv4. Lillan och Fredrik är så fruktansvärt bra och jag blir alldeles stolt!
  • Sen jag kom hem har jag packat ner hela min hall och mitt kök och stuvat in det i mitt stora rum. Det är lite kvar bara. Imorgon ska mina golv slipas och vitlutas. Äntligen!
  • Nu kollar jag en sjukt bra dansk film på ettan och sitter i den gigantiska röran.
  • Det värsta med att vara hemma är dock det vanliga: jag saknar min man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar