lördag 22 maj 2010

Är jag skuggad?

Ni vet när man vaknar och inget känns riktigt bra?

Det kan bero på att man sovit på sin mobil och sina glasögon (som i mitt fall) eller så har man bara vaknat på fel sida som det heter.

Jag har inte kommit upp trots att jag varit vaken i mer än en timma. Ligger och funderar på massa saker.

Till exempel: vem på Rikspolisstyrelsen läser min blogg? Är jag misstänkt för något och i så fall vad? Var tog min bloggläsare från Nigeria vägen? Han var inne typ 12 gånger om dagen men försvann spårlöst när jag nämnde honom i ett klipp på SVT Play... Misstänker polisen att jag har något att göra med hans försvinnande?

Ja, ni förstår ju vad mycket jag har att fundera över.

Ikväll är det stor fest på SVT. Det ska nog bli roligt faktiskt. Dessutom ska vi ju äntligen få reda på VEM som blir Julia. Det ska också bli roligt.

Imorgon vill jag gå på Skansen, det ligger ju väldigt nära SVT så jag tänker att om jag festar till det riktigt ordentligt så kan jag ju bara gå till Skansen när det öppnar sen...

Smart? That's my middle-name.

Jag lämnar er med en video som fick mig att le i morse. Dels för att jag undrar vad min pretto-ambition var med en film på moln och dels för att min kompis Gareth verkligen är den riktige Hugh Grant!

2 kommentarer:

  1. Mr Wyman family23 maj 2010 kl. 20:30

    Öhh...det är nog jag. Skuggar å skuggar, nja lite kanske men inte utanför den här bloggen.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, ja men va skönt! Då slipper jag ju oroa mig över att jag är misstänkt för nåt :)

    Grattis grattis grattis till utökningen av familjen. Hälsa och pussa Carina och Leo från mig! KRAM/J

    SvaraRadera