fredag 7 maj 2010

Ska min livmoder bli ett hostel?

Möllan var en hit. Jordgubbar, ruccola, gurka, tomat, mango och nåt mer som jag inte kommer ihåg fick vi för några futtiga kronor. Sen gjorde vi stan. Jag vill ha för mycket, men kunde hålla i mina pengar relativt väl. Två kylskåpsmagneter av märket Aanne Taintor som jag samlar på blev det och två flaskor rödtjut som skall avnjutas senare ikväll.

Nu är det fullt hus. Bokstavligt talat. Åtta personer är här och trängs och lagar mat och diskuterar och skrattar och spelar betapet och lyssnar på musik. Jag stortrivs. Jag våndas lite inför faktumet att jag kommer behöva skaffa runt sju barn eftersom jag älskar när det är mycket folk i ett hem. Eller så gör vi en Brangelina och adopterar ett gäng så slipper min livmoder agera hostel stup i kvarten.

Japp. Det var min lilla reflektion för dagen. Keeps you yearning for more, doesn't it?

1 kommentar:

  1. Jag vet. Vi bygger hus nära varandra alla girlies & så kan vi låna varandras barn så blir vi jättemånga :)

    SvaraRadera