söndag 30 maj 2010

Prinsessor


Igår kändes som en söndag. Jag och Yai-li strosade omkring på stan och gick på loppis. Jag fyndade en plånbok och två ringar och fick en vacker tavla att ha i mitt nya kök av Yai-li. Allt för 60kr. Till kvällen blev det tjejmys hos mig och vi drack både Dagens, bubbel och Gösser ur mina fina Martiniglas. En öl på överfulla Pet Sounds fick avsluta kvällen innan vi gick hem i det galet vackra månskenet. Varannan vatten is da shit för idag mår vi som prinsessor (de som snart ska gifta sig och inte de som blivit bedragna officiellt av sina störda advokatpojkvänner).

2 kommentarer:

  1. Haha, bra att du klargjorde där...

    SvaraRadera
  2. Hm! Den som lusläser den här bloggen vet att du kan sova på din mobil OCH dina glasögon - det kan ju verkligen inte en riktig prinsessa!
    OBS! Försöker verkligen inte plocka ner dig - jag har alltid gillat trollungar bättre än prinsessor!
    Kram!

    Trollmor

    SvaraRadera