tisdag 25 maj 2010

Halfway


Såhär fint ser det just nu ut i mitt kök.... Ja, ok. Jag ser ju själv att det inte liknar MIO-katalogen precis. Men snart så. Snart kommer det bli finaste fina. Jag lovar.

Eller ok. Om det skulle bli FINASTE fina skulle jag ju behöva ut diskbänk, ugn, spis och blandare, men det har jag inte råd med så det får bli näst finaste fina.

Jag har varit så duktig och målat sedan klockan nio. Köket tar tid för det är så många detaljer som ska putsas på. Nu har dock min fina 50-talsgröna färg börjat ta plats som ni ser och då ser man ju direkt vilken fin förändring det blir.

Nyss var min bästis Marcus här med lunch. Han är dessutom ett målarproffs och jag fick lite expertisråd. Och god mat. Det behövdes. För nu ska jag på't igen.

Tack gode Gud för att du gjorde Skåne-väder (blåst och regn) över Stockholm idag. Då är det perfekt att vara inne och bli hög på målarfärgsångor.

1 kommentar:

  1. Det kommer bli jääääättefint det dära, ser fram emot att komma & kika sen. I höst. Typ.

    SvaraRadera