tisdag 18 maj 2010

Promenera hit, promenera dit.

Nu tänkte jag egentligen skriva nåt roligt. Typ om varför jag är så ointressant för media eller hur det är att leva med alla sina möbler i vardags/sovrummet. Men jag orkade inte riktigt.

Har varit lite nere i några dagar. Konstigt eftersom jag varit glaf för det mesta... Det har liksom legat där under. Och nu ikväll, särskelt efter min härliga stund med mig själv på Nytorget så blev det ännu tydligare att allt inte riktigt är hipp hurra i humöret.

Som tur var ville Lillan med ut på promenad och vi gick nästan hela Stockholm runt. Vi lämnade Djurgårn och Östermalm men där hade jag redan promenerat idag ändå. Att gå och gå och gå och prata om livet med en nära vän, det är en av de bästa sysselsättningar man kan ta sig för tycker jag.

Jag höll faktiskt nästan på att glömma! Det sjukaste som hände idag! Jag gick som sagt hem från Östermalm efter repet. Det var strålande sol och mycket folk kring Stureplan, och vem går jag plötsligt bredvid om inte.... Agnes Nicole Winter! Förra säsongens Hollywood-fru som man inte visste om man skulle förakta eller bara tycka väldigt synd om... Hon känns ju mer aktuell än någonsin efter att de visade hennes video till hennes nya låt A Real Man igår... Om ni missat den så gå genast in på tv3play och ...eh... njut.

1 kommentar:

  1. Hade missat hennes låt!! så tack för att du skrev om det så jag fick uppleva en riktig "hip-hop"-dänga!
    Appropå promenera så är det ju bland det bästa som finna! Mer sånt åt oss!
    Puss!

    SvaraRadera