fredag 30 april 2010

Den längsta dagen


Vid en närmare titt på bilden upptäcker jag att rubriken kanske borde varit: Det längsta ögonbrynet. Men ja ja. Jag har i skrivande stund min punktliga fredagliga gråtattack. Vi är trötta nu. Väldigt trötta. Den här veckan har vi inte haft en enda ledig stund då alla är med på varandras nummer. Aldrig har vi känts så oförberedda inför en lördag och det kostar på i energi och nerver. Jag skulle kunna somna på stående fot men ska istället ha genrep om tio min. Wish me luck!

4 kommentarer:

  1. Tack Josefin :)

    Hoppas ni iaf får sova i varandras armar i helgen. Det bästa som finns är ju ändå att få sova bredvid med man älskar :)
    STORT lycka till imorgon, jag o Valle ska titta på dig och rösta som tokar, det är ett löfte!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Sleeping beauty! Jag är säker på att du kommer att göra en bra show i morgon (i kväll rättare sagt)men det verkar inte vara någon garanti för att man får bli kvar. Röstresultaten hittills har ju varit minst sagt "random" (som ungarna säger. Därför kan jag bara lova att rösta så mycket jag kan, för att du ska få fortsätta. Men det du ber om: "wish me luck" lär ju ge otur så jag säger bara Stor Lyckospark!!! Puss och kram från mamma!

    P.S. För ungefär trettifem år sedan var jag stolt fanbärare i demonstrationståget Röd Front första maj. Nu sitter jag här och röstar så tummarna glöder.:-) Life is like a box of chocolates! It really is!

    SvaraRadera
  3. We'll do! Good luck!

    SvaraRadera
  4. WTF!!! Du var ju bäst ju!! Detta måste vara ytterligare ett tecken på att demokratiska val allt som oftast får helt galna konsekvenser.

    Du var bäst - folket har fel!

    SvaraRadera