torsdag 8 april 2010

Bristvaror


Nu är det sovdags. De senaste två dagarna har varit TOTALT utmattande både psykiskt och fysiskt. Igår fick jag en liten dipp i humöret när jag än en gång började undra om kvinnosynen inte förändrats något sedan stenåldern inom public service! Idag känns det lite bättre efter första repet med den FANTASTISKA orkestern. Jag har aldrig varit i så stort behov av mat, sömn och kramar som nu. Tyvärr är alla tre en bristvara för tillfället men wtf man lever ju bara en gång. På söndag får jag vila lite.

6 kommentarer:

  1. apropå: "kvinnosynen inte förändrats något sedan stenåldern inom public service!"
    VÄLKOMMEN TILL TV-MEDIAT!

    SvaraRadera
  2. Sover du med läppstift?

    Imorgon kommer jag & skriker mig hes & kan ge hur mycket kramar som helst!!
    *peppapeppapeppa* *Hejjahejjahejja*

    SvaraRadera
  3. En långdistanskram från mamma! Jag är så glad att jag fick bli mamma till just dig(OCH Jakob och Jävelbecka förstås också). Världens finaste!

    Cool Cat

    SvaraRadera
  4. En till langdistanskram (med en beklaglig brist pa prickar och ringar, aven kant som aa, ae & oe)!
    Jag ar inte sa helt insatt i hur kvinnosynen inom public service var pa stenaldern :p

    Men jag kan tanka mig! En liten paminnelse om mina egna oskrivna men internt formulerade blogginlagg (till min annu ofodda blogg) pa temat kvinnosyn mm.

    SvaraRadera
  5. Det kommer gå så bra, så bra. Du är alltid bra, även när det är skarpt läge. Håller tummarna. Heja,heja,heja
    puss kram Emmelie

    SvaraRadera