onsdag 21 april 2010

Satie

Dags för veckomöte med producenten. Idag känns stämbanden lite mer arbetsvilliga... Men klockan är ju bara 08.00 så jag ska avvakta och känna efter lite till innan jag jublar för mycket.

Erik Satie alltså. Det är min kille. Det är ju inte min kille liksom, min kille heter ju Robert, men det är min kille på det sättet att jag diggar honom. Det är i princip det första jag gör nu mer; sätter på min nyinköpta skiva med alla hans gnossieuer och gymnopedier. Om ni inte hör så sätt direkt igång och spotifya. Perfekt att börja dagen med.

Det jobbigaste med att börja en halvtimme tidigare än vad man vant sig vid är att alla ens morgonrutiner blir lite förskjutna... Särskilt en som jag inte kan styra riktigt över... men det blir för personligt att ta upp här på blorren, kanske nån annan gång när jag känner mig mer givmild med mina egenheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar