fredag 2 april 2010

Inte riktigt stilla

Sol idag igen! Och visst... det är långfredag och visst... efter att vi var på ett katolskt dop verkar Robert ha blivit mer religös än påven, men idag har vi faktiskt inte varit ledsna en enda sekund.

Igår kväll åkte vi till Hornstull och åt på Judit och Bertil. Kanske Sveriges mest gemytliga och fina ställe?! Vi åt väldans god mat och jag fick en ruskigt god alkoholfri drink (jag hade ju nyss tränat, dåligt att supa på fastande mage då) av bartendern Acke som jag känner sen gymnasiet. Sen fick plötsligt Robert en sten i sin pasta och vips hade vi blivit bjudna på hela kalaset.

Nu har vi varit fett effektiva och hunnit med morgonpromenad (jag) och sovmorgon (Rob), rensning av garderob och undanröjning av massa strunt till vinden, frukost med froosh och äggröra samt dammsugning och andra trevliga aktiviteter. Nu ska vi ut i solen och skita i IKEA eftersom bussjäveln inte går på helger.

Jag verkligen hoppas att den här fredagen är lång eftersom den än så länge är så trevlig. Heja Gud liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar