fredag 9 april 2010

Tomorrow, tomorrow - be over tomorrow!

Sjukt rolig dag idag.

Jag kan ju aldrig slappna av helt och hållet och känna att åh va bra det kommer gå, osv... Men jag ska försöka sova så snart jag bara kan och ladda och känna lugnet inför den första live-sändningen imorgon.

Genrepet idag var roligt. Det är sjukt mycket att ta in på en gång. Jag ska försöka vara snäll mot mig själv, hur det än går imorgon. Ingenting kommer att vara perfekt imorgon, men det är svårt att tillåta det. Förhoppningsvis hamnar jag inte i botten, men även om jag gör det ska jag försöka att inte bli för deppig och nere.

Den här cirkusen är sjukt påfrestande men oerhört rolig, spännande och lärorik. Jag kan inte riktigt fatta att jag är där och gör allt det där roliga. Det kommer jag ha med mig hur det än går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar