söndag 18 april 2010

Le week-end

Hej hej hej.

Idag har jag bara slappat och umgåtts med fyra av mina favoritpersoner i världen; Robert, kusin Harriet, Oskar och Yai-Li.

Gårdagens liveprogram var så dubbelt och konstigt. Jag var själv inte nöjd med mitt framträdande och tyckte det var ännu jobbigare att se idag på SVT Play. Nåt annat som var jobbigt var att jag från ingenstans fick höra av sångcoachen Zannah att jag var allmän och lite trist i sången. Något hon inte yttrat ett ord om under alla repetitioner vi haft under de senaste två veckorna. Blev mest förvånad just då, men det tog ju såklart också någonstans. Hon kom fram till mig direkt efter programmet och sa att hon var tvungen att göra bra tv och att det var mest därför, men när jag såg programmet själv sen så tyckte jag inte heller att det var så lysande. DOCK känner jag mig jättepepp att ändra på det till nästa vecka. En dag kan man tillåta sig vara lite nedstämd men sen är det bara upp igen och fortsätta kämpa.

TACK till er som röstade och peppade med kommentarer, mess och mail och till er som var i studion och gav er fantastiska support. Jag skulle aldrig pallat det utan er.

Jag är så sjukt glad att jag fick stanna en vecka till. Vi har så oerhört roligt att jag skulle blivit oerhört besviken om jag inte fick fortsätta leka med alla andra och kämpa och utvecklas och ha nervpirr i magen. Det mest ledsamma var att Emmie åkte. Vi har blivit väldigt tighta och jag fattade inte att hon fick åka redan. Hon är så sjukt grym! En annan sak som var helt galen var ju att Kristina hamnade i botten. Kicki är för mig redan ett proffs. Den mest säkra och självklara liksom. Ofattbart. Det gör mig arg och besviken.

Nu ska jag sova och gråta lite eftersom min skatt och glädje åkte hem till Malmö igen. Men imorgon, då är det nya tag och ny träningsvärk som väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar