fredag 23 april 2010

De Molinska skrönorna - live från min soffa

Nu sitter jag här i soffan med underbara Malin Molin. Hon hade lagat mumsig mat till mig när jag utmattad kom hem från genrep. Världens bästa är hon alltså. Efter maten gick vi på långpromenad i Stockholms ljuvliga vårskymning och sen lyxade vi till det med lite Ben&Jerry's.

Känns oerhört konstigt att jag inte ska bo med Malin i sommar. Två somrar har vi fått nöjet att dela bostad i Vimmerby med varandra men i år kommer jag endast komma dit som besökare.

Imorgon är det showtime igen och det känns jättekul. Oerhört tryggt att Malin är här ifall det skulle gå dåligt. Men jag hoppas verkligen att det inte gör det. Jag älskar min sång från Cabaret, Hemulen och jag har slutit fred och jag VILL vara kvar i cirkusen ett tag till.

Om ni vill och orkar rösta på mig imorgon mellan 20.00 och 20.55 så är numret 099-202 07 eller så kan man messa JOSEFIN till 722 11. Puss på er

7 kommentarer:

  1. The Wyman family23 april 2010 kl. 23:36

    Okej, även om vi gärna ser att du kommer tillbaka till scenen på "The Owl" lovar vi att fortsätta rösta varje lördag.

    SvaraRadera
  2. Som vanligt HEJA JOSEFIN, ge järnet, ha kul och njut!!!!

    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  3. morsan och jag har sms-tummarna på knapparna.... :)

    SvaraRadera
  4. Kommer att vara klistrad framfor datorn ikvall m svenska SIM-kortet forhoppningsvis fungerande i mobilen. Min grekiska kompis som tittade med mig forra veckan var djupt imponerad av din insats! (mojligen mer an av min flygande oversattning av panelens djupa kommentarer osv)

    A sa maste jag skicka den har lilla fina videon som fick mig att tanka pa dig och den feedback som du fick efter 1a solonumret (om du inte minns sa var det nat om att de ville locka fram dig ur ditt propra skal, ungefar sa)... quiet swedish girls...

    http://www.youtube.com/watch?v=8EEYwA665Jk&feature=related

    Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Jag kommer sitta i globen & smygmessa på ditt nummer såklart!! Inget bounce ska få stoppa mig från det. Ska hålla alla tummar & tår jag har för dig. Love ya!

    SvaraRadera
  6. The Wyman-family! Åh vad jag saknar er ska ni veta! TACK för peppen och stödet! Ni är fantastiska. Krama och pussa ni vet vem från mig och förresten? Har han blivit storebror än? KRAMAR I MASSOR

    SvaraRadera
  7. Jajamensan! En liten lillasyster blev det. Skulle du få 'barnabstinens' är du hjärtligt välkommen förbi någon dag! Lycka till på lördag, vi håller som vanligt tummarna, nu förtiden alltså 8 stycken :-)

    SvaraRadera