måndag 26 april 2010

Förkylning

Attans bananer (ett kraftuttryck jag använde mycket på dagis om nåt gick snett)! Idag är jag riktigt dålig och har inte kunnat sova ordentligt eftersom luften inte riktigt fått utrymme i mina bihålor på väg ner mot lungorna. Vad som täppt till får ni lista ut själva.

Eftersom jag inte kan gå på boot-camp-passet idag får jag istället vara hemma lite längre och öva texten till min nya sång. Sjunga är det inte tal om, men texten kan man ju försöka pränta in iaf.

Igår blev jag så sjkligt imponerad av min vän Thomas Wennsten. Han spelar just nu huvudrollen i musikalen Jekyll&Hyde som sätts upp på mitt gamla gymnasium Tibble i Täby. Överlag överträffar Tibble sig själva nästan vart år i sina oerhört proffsiga musikaluppsättningar men Thomas var så bra igår att jag inte riktigt kan sätta ord på det. Jag visste redan att han var duktig sångare och skådis, men detta tog honom liksom till nya höjder. Om ni inte har något för er nästa lördag så gå och se den!

Eller förresten! Då får ni lova att rösta på mig från salongen först.

Nä, ok, nu är det dags att kliva upp och ruska liv i den här sjuka kroppen.

1 kommentar:

  1. Krya på dig Josefin!
    Gå till doktorn o få nån mirakelkur-grejs så du e frisk o kry tills på lördag! You can do it! Heja heja! :D

    SvaraRadera