måndag 5 april 2010

Intensivt



Idag har varit en sån sjukt intensiv men rolig dag.

Jag vaknade med smärta i höger bröstmuskel. Har åkt på en rejäl sträckning och kan inte andas så bra. Dock var det ju dags för första reptillfället inför lördagens liveprogram så det var bara att köra på.

Dagen började med ett bootcamp pass med fantastiska Denise Holland. Herregud vilken kvinna! Förutom bröstmuskeln kommer jag nog ha ont lite var stans imorgon...

Sen har vi haft sångrep, ensemblerep med sång och koreografib (jag är sååå seg med koreografi... måste sova på det och öva sjukt mycket). Och sen har jag skaffat en twitter! Alla tjejerna i programmet har skaffat en så att vi lättare ska kunna uppdatera om vad vi håller på med.

Hela dagen har varit sjukt rolig men nu är jag så slut att jag knappt kan hålla ögonen öppna.

Tyvärr åkte mitt hjärta hem till Malmö nyss, han lämnade det finaste brevet jag har fått. Om två månader blir vi sambos på riktigt. Jag önskar att dagarna bara flög iväg!

1 kommentar:

  1. Jag längtar också! Då kan jag komma och så ska vi picknicka och se teater i parken! Kraaam B

    SvaraRadera