tisdag 13 april 2010

Blod, dip och lyckorus

Idag har vi dansat så att mina fötter bokstavligen blödde. Need I say: I'm not a dancer?! Gällande min sololåt kändes det som att väldigt mycket lossnade och föll på plats när jag kom på en egen bakgrundshistoria till sången i eftermiddags. Imorgon ska vi se om det går att genomföra på ett snyggt sätt i praktiken.

Var nyss ute på en långpromenad runt Årstaviken. Så skönt med frisk luft och att få rensa huvudet lite. När jag kom hem blev jag så sjukligt sugen på grönsaker och dip och som tur var hade jag allt vad som behövdes hemma för att det skulle bli ett riktigt frosseri-kalas.

På väg hem från promenaden fick jag en liten lyckokänsla av att jag får jobba med så sjukt grymma människor, både coacher och deltagare. Folk jag har sett upp till hur länge som helst och som jag nu får träffa varje dag. Hur det än går så är jag sjukt glad över den här möjligheten jag fått!

1 kommentar:

  1. Låter ju hur bra som helst :-) eller kanske inte såret!
    Kram Keba

    SvaraRadera